Ayat 1,000 Dinar

“Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar. Dan memberi rezeki kepadanya tanpa disangka-sangka. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakiNya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.” Amin

Followers

NEW STOCK - NEW UPLOAD

Huhu lama sungguh tutup kedai kan.. Alhamdulillah dah selamat melahirkan baby girl, anak ke 5 pada 10/6/2014 (dah 2bln dh usianya).. InsyaAllah pasni ada new upload dlm masa tdekat.. baru amik stok last week.. tp lom sempat nak sorting baju lg..  stok pn ada half blom buka.. nnt saya upload yg mana dah buka dulu ye..  yg buking lama nnt updated saya status buking ye.. sbb saya pun byk pending buking.. nnt bgtau saya blk nak lg ke x baju2 tu.. 

New upload kalau xde aral saya cuba dalam minggu ni.. nak tnya pape chat box n wassup pun boleh..