Ayat 1,000 Dinar

“Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar. Dan memberi rezeki kepadanya tanpa disangka-sangka. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakiNya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.” Amin

Followers

MINTA MAAP n NEW STOCK

Minta maap kt kawan2 blog.. yg combo ni byk saya uplod kt fb dulu.. jd byk yg kawan2 fb booked dulu.. ni clearence stock.. ni stok tersalah beli.. gatal2 beli nak cuba kononnya.. tp kualiti out.. padan muka hihi.. byk yg size besar.. ada sikit2 size kecik.. nanti next week sambung combo sikit lg.. sbb nak kena clearkan stok.. bg kosong sikit bilik stor.. nak bagi laluan stok baru masuk.

New Stok Light Baby Rummages - Bundle Canam.. Stok yg yg biasa saya jual  per pcs sblm ni dah nak masuk.. dalam bulan ni juga.. sikit je masa lg.. kali ni konfem dah xde dakwa dakwi lagi.. hehe.. lama sungguh stok xsampai.. hampir 5bln rasanya.. jd psni uplodnya by Pcs balik la.. Harapnya kondisi cantik2 n boleh wat persalinan raya.. Regular Customer ramai yg dh tanya saya pasal stok tu.. pengalaman 4tahun bisnes bundle baby ni kualitinya pada saya tetap yg terbaikkk..  bundle gred A lain rasanya tetap xboleh lawan.. tapi tula masalahnya stok nya mahal gile n susah nak dpt.. 

oklah klu dh betul2 sampai kt tgn saya akan war2 kan.. dan uplodnya tetap kt blog dulu sebelum kt FB.. apa2pn klu kawan2 nak add fren kt fb ni addressnya:-