Ayat 1,000 Dinar

“Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar. Dan memberi rezeki kepadanya tanpa disangka-sangka. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakiNya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.” Amin

Followers

NEW TERM AND CONDITION


* Bundle Guni - LIGHT BABY RUMMAGE Gred A (Canam).
* Serious buyer only.
* Untuk Pengetahuan kebanyakkan baju tidak di basuh dan di seterika terlebih dahalu 
*Upload terus dr guni - kedut, kdg2 bdebu / stain n bau bundle konfem ada.
* NEW CUSTOMER minta bg no. telefon
* Booking 3 hari sahaja.

* FAST PAYMENT CUSTOMER didahulukan dan sangat alu2kan.
* Kansel within 24 hours.

* OPEN BOOKED without notis. 
* Harga tidak termasuk kos penghantaran.
* POS LAJU / POS PARCEL sahaja
* Saiz adalah mengikut TAG/ANGGARAN sahaja.

* SMS / Wassup untuk ukuran lbh tepat.
* Penghantaran cuma pada hari seminggu sekali sahaja.. SABTU atau AHAD atau ISNIN sahaja.
* Boleh buat payment sebelum JUMAAT.

* Tolong SMS / Wassup bila dah buat payment.
* Tolong SMS bila parcel dah sampai.
* Sebarang pertanyaan boleh SMS / WASSUP
* Max Limit untuk DEPOSIT & HOLD cuma 1 BULAN je.

Mintak maaf ye saya agak strict sikit pasal payment untuk upload hari ni dan hari2 seterusnya.. sbb kalau lambat payment lambatla saya nak restock stok baru.. sbb stok skrg dh mahal n payah nak dapat.. jdnya kalau dh lps 3 hari kawan2 buking tp xde pmt n ada yg nak wat fast payment saya pass ye.. jika betul2 ada masalah pasal pmt bolehla bgtau.. jgn la buat senyap je.. Saya seperti yang anda kenal sgt2la tidak strict orangnya hehe..

New upload saya akan cuba wat sekerap mungkin.. supaya setiap org boleh kumpul 2-3 items tuk setiap pos.. lgpun 2-3 ari lg kan nak gaji.. jdnya upload tuk ujung bulan ni bolehla settle cepat sikit.. sbbnya saya nak amik stok baru yg nak masuk ni..