Ayat 1,000 Dinar

“Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar. Dan memberi rezeki kepadanya tanpa disangka-sangka. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakiNya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.” Amin

Followers

TERKINI

maaf sbb dah lama xupload kat blog.. sbnrnya saya selalu upload kat FB..  kawan2 yg belum add fren saya kat facebook sila add fren saya kat 
FB: mamatwin babybundle

FYI saya juga telah membuka kedai baby bundle berdekatan dgn rumah saya... kawan2 yg tinggal berdekatan di jemput dtg ke kedai saya.. address penuhnya No. 41 Jalan Chengal 4, Taman Impian Ehsan, 43300 Balakong Selangor.. boleh telefon atau wassup 019-2222 460 kalau xjumpa jalan