Ayat 1,000 Dinar

“Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar. Dan memberi rezeki kepadanya tanpa disangka-sangka. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakiNya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.” Amin

Followers

NEW UPDATED

Lamanya xupdated kan.. xtau la ada atau pn x kawan2 yg masih ingat.. tp ada juga 2-3org yg msg tanya pasal baju2.. Alhamdulillah saya masih berbisnes.. walaupun jrg upload kt blog saya aktif juga upload kt FB.. boleh follow FB saya mamatwin babybundle..

 insyaAllah kalau di beri kesempatan saya akan cuba rajinkan diri tuk uplod kt blog lps ni.. wat masa skrg saya bz dgn anak5.. n kedai bundle saya.. kawan2 yg bdekatan boleh dtg ke kedai saya di alamat; no 41, jalan chengal 4, tmn impian ehsan, 43300 balakong selangor.. 
dalam perancangan skrg saya nk 

1- upload tuk stok kilo rompers, jumpsuit n sleepwear
    * 1kg = rm 30 (tidak tmasuk pos)
    * anggaran 1kg lbh kurang 9-10lai purata

Sape2 nk jimat kos bolehla wassup saya kat 019-2222 460.. saya akan wat set dan bg gambar.. 

tQ2 nak tnya apa boleh sms / wassup ye

contoh baju2 dalam bale rompers, jumpsuit n sleepwear